bu sözü söyleyen zat: beşiktaşlı(erdoğan arıkan beşiktaşlıdır araştırıp bulabilirsiniz)
başlığı açan zat: beşiktaşlı ekşici.
ilk 4 entry sahibi: beşiktaşlı ekşici
galatasaraylıyım diyen tip: ağır derecede beşiktaşlı olduğu diğer entrylerinden belli olan bir ekşici
tüm bunların üzerine “dertleri beşiktaş oluyor” diyenin de hangi takımı tuttuğunu söylemeye gerek yok sanırım.
yeminle çok başka kafalar bunlar.
17.03.2018 · 2. sıra
mevsimler
16.03.2018 07:23