saçmalıktır. ancak konu fenerbahçe ile ilgili değil. euroleague'in en iyi 5'ini koysan yine ilk 8'den öteye gidemez nba'de.
dünya ve olimpiyat şampiyonalarında abd'ye kafa tutma süresi 3 çeyrek kadar. karşında her maçını 48 dakika oynayıp, sezon içinde de senin 2 katına yakın maç yapan bir azman yığını var.
fizik olarak üstünlük dağlar kadar. ikisinin de ismi basketbol ama cidden farklı sporlar denebilecek kadar farklılık var. o yüzden fenerbahçe düzeyinde değil, dünyanın geri kalanı düzeyinde mantıksız bir söylemdir.
bir de neden milletin metrobüste dediklerini tartışıyoruz biz amk ya. o kadar entry yazdıktan sonra fark ettim bir de.
28.05.2017 · 24. sıra
belkigelmezyarin
27.05.2017 00:48