Sık geçen başlıklar

fenerbahçe hükmen yenilir hükmedenlere yenilmez 1

ekşi'de gör
lan olimpiyakos maçına daha diri bir takımla çıkalım diye kupa finalinde karşımıza çıkmaktan kaçtınız. onurlu duruşumuz falan yazanlar var bak olimpiyakos antrenörü ne demiş ; “biz bugün maçımız vardı çıktık oynadık fener bizim maça daha dinlenmiş gelebilmek için kupa finaline çıkmamış, gülünç” diye açıklama yapmış adam.