ilk haftalarda hoca "sezginin dini imanı var mıdır çocuklar ?" gibi bir şey söylemişti. tam o sırada arka sıra tayfası olarak adı sezgin olan arkadaşa bakıp gülmüştük.
ne zaman felsefe dense aklıma hegel'den kant'tan önce sezgin gelir...
10.02.2020 · 17. sıra
charriere
09.02.2020 00:53