Sık geçen başlıklar

fb'nin süper kupa finaline u-19 takımıyla çıkması 2

ekşi'de gör
2 gün içinde gazetede şu haberi görürüz:

--- spoiler ---

fenerbahçede süper kupa mesaisi

u-19 kararından sonra adana demirspor maçında yüksek efor gösteren ve 4 gollü galibiyet alan futbolcular ali koç ile görüşerek süper kupa maçına tam kadro çıkmak için izin istediler.

galibiyet sözü verdiler

takım kaptanları dzeko, tadic ve mert hakan yandaş "bizi anamız bugün için doğurdu, izin verin çıkıp galatasaray'ı yenelim. kazanmaktan başka ihtimal görmüyoruz" diyerek başkana galibiyet sözü verdiler.

kayıtsız kalmadı

bunları duyan başkan çok duygulandı ve fenerbahçe süper kupa finaline tam kadro çıkma kararı aldı.

--- spoiler ---

fenerbahçe yönetiminden birinin 3 lafının 2si kolpadır. 3 günde 300 yalan söyledi adamlar.

edit: belirtmeyi unuttum, fenerbahçe u-19 takımının 7 nisan günü giresunspor ile öğlen maçı var.
yemin ederim fenerlileri kızdırmak için demiyorum… artık utanç verici bir ezikliğe dönüştü durum.