Sık geçen başlıklar

fb'nin resmi hesaplarından paylaşılan fotoğraf 1

ekşi'de gör
kendi takımı yapsa övecek lavukları çıldırtan paylaşım. galatasaray'la alakası yoktur. alakası vardır diyorsanız da sikimizde değildir.

beşiktaş elenince yapılan paylaşım iyi güzel ama bu kötü. niye?

bir de gelmiş kompleks filan diyorlar ahahah ulan sen beşiktaş'ın elenmesiyle dalga geçmeyi beşiktaş kompleksi olarak görmüyorsun da bunu niye kompleks olarak görüyorsun?

biz her şeyi yapabiliriz, buna hakkımız var, biz yaparsak çok süperdir.
ama siz yapamazsınız, yaparsanız eziklik olur, kompleks olur he?

siz kimsiniz lan? ne sanıyorsunuz oğlum kendinizi.

benfica as takımla 5-6 tane daha saplayınca benzer bir paylaşım daha yapılır umarım.