Sık geçen başlıklar

fb tv'nin fb-gs maçındaki logo kullanımı 1

ekşi'de gör
haahha yazık bunlara ya bu kibir bu aptalliklar yüzünden hicbir doğru düzgün yüzleri gülmüyor. böylesi daha zevkli devammm