Sık geçen başlıklar

fazıl say'ın parla marşı'nı kötülemesi 2

ekşi'de gör
bu adama da kötü bir şey demeyeyim diyorum, sanatçıdır , bestecidir diye falan ama , sağolsun kimsenin bir şey demesine gerek kalmadan, kendi kendini dibe çekmeyi başarıyor. arkadaş norm ender’ in ‘ parla’ sını herhangi bir halkla ilişkiler çalışması ünlü etmedi. insanlar sevdiler ve birbirlerine aktardılar. tam tersine arkasında koskoca izmir belediyesi olan sendin. olmadı işte diğeri kadar heyecan yaratmadı. ne gerek var şimdi böyle ego hoplatmaya. senin böyle şeyler umrunda bile olmaması gerekir, niye böyle çok konuşuyorsun, hep senin yolun mu doğru, senin dediğin mi hak?
parla'nın sözleri 7'den 77'ye herkesin dilinde ve kalbindeyken fazıl say'ın açıklaması alenen kıskançlık.

sanatçı kimliğiyle saygı duyulası, sevilen biriyken bu cümleleri kendisi adına üzücü. beğenmese bile hislerini bu şekilde dile getirmesi büyük talihsizlik.
tebrik etmek, desteklemek bu kadar zor olmamalı.