Sık geçen başlıklar

fatma şahin'in grevden vazgeçin çağrısı 1

ekşi'de gör
ben mi tam anlamadım acaba? şirketin sahibi fatma şahin'e "babamın adına en güzel camiyi yaptıracağım başkanım" demiş. fatma şahin'de "bakın bu böyle bir adam işte cami yaptıracak." diye, grevdeki işçilere söylüyor.

bunun işçilerle ne alakası var? gitsin dünyanın en güzel camisini yaptırsın, istiyorsa bin tane daha yaptırsın ama önce işçinin hakkını versin sonra ne bok yerse yesin.

insanlar geçinemiyoruz hakkımızı istiyoruz diye grev yapıyorlar, bunlar cami yapacakmış diyor. güler misin ağlar mısın, yemin ediyorum alayınız kafayı yemişsiniz.