atatürk e "yahudi subayı" diyen birisi gözüme orospu çocuğu olarak gözüktüğünden
ciddiye almıyorum.
sanırım arabasının yeni taksidi geldi.daha fazla arpa lazım.
sana ceza vermeyen, gece yarısı evinden almayan yargıyı seveyim!
13.04.2020 · 34. sıra
ereksiyonist
12.04.2020 21:05