not : beşiktaş
gs'lilerin savunmasını gerektirecek bir durum göremiyorum ben burada. işçi- işveren arasında işveren tarafından haksız fesih söz konusu. olaya isimlerden ziyade bu yönüyle bakın. hakkaniyet indirimi çok fazla yapılmış. iş davalarında hakkaniyet indirimi genelde % 30 yapılırdı eskiden. tff'ye bak nasıl sözleşme yapmış diyeceğinize gs'liler nasıl savunacak diyorsunuz. napsın adam sözleşmeden doğan hakkını istemesin mi?
06.06.2018 · 40. sıra
hayatin olagan akisi
05.06.2018 15:19