Sık geçen başlıklar

fatih terim'e 3 maç daha ceza verilmesi 2

ekşi'de gör
peşin not : atibaspor
fatih terim’i o çirkin mimiklerini tavrını zerre kadar beğenmiyorum kendisinden haz etmemde zaten ancak bu verilen ceza akla mantığa uymuyor.
evet kampanyasına katılmadıktan sonra başına gelenleri teker teker izledik ve artık bu düpedüz adamı bitirmektir.
ulusunu seven milletine saygılı herkesin bu karara itiraz etmesini beklerim
bir fenerbahçeli olarak haketmemiştir kendisi, 7 maç alması bile haksızlıkken üstüne 3 maç daha vermek çok saçma.

derbide saha içinde bize ters bir hareketini görmedim, maç sonu açıklamaları ve hakeme hakaret, beddua etmesi 3-4 maç verir geçersin ama 10 oldu şaka maka.

allah bu federasyonu hayırla ıslah etsin.