ya arkadaşlar salak mısınız ?
seçime girdik. seçim bitti.
kazandık.
kazandığımız seçimi elinden alan adam bir daha verir mi?
türkiye cumhuriyeti devleti oyuncak mı?
kazandığım seçim için bir daha niye sandığa gideyim?
kral çıplak.
seçime gittik. milyonlarca insanın iradesine saygılı o-lu-na-cak.
80 yaşında bir adam istiyor yunanistan nüfusu kadar insan seçime mi gidecek?
yok öyle bir dünya.
5 sene sonra çalışırsın, delikanlı gibi çıkarsın halk isterse seçer.
06.05.2019 · 33. sıra
ismin e hali
05.05.2019 16:39 ~ 18:41