şimdi esasında bunu dönemin koşulları, zamanın ruhu, gazetecilik mesleği... gibi kavramlarla gerkçelendirmek mümkün olabilirdi fakat bu eski görüntüleri çarpıcı kılan şey fatih altaylı'nın bugün söyledikleri aslında.
çünkü dün fatih altaylı kendi kanalında fetö konusunda öyle iddialı ve meydan okuyan cümleler kurdu ki.
"benim 1990'lardan beri sürekli olarak eleştirdiğim..."
" herkes birbirine bir şey söylesin de...temiz olan söylesin. mesela ben söyleyebilirim..."
şimdi açıp türkçe olimpiyatlarında verdiği demeci izliyorum. el insaf yani, 1990'lardan beri sürekli eleştiri yaptığını söyleyen kişi aynı cemaatin organize ettiği türkçe olimpiyatlarına düzenli olarak iştirak etmekle övünüyor. okulları ve hatta eğitim kalitesini bile adeta göklere çıkartıyor... hani sadece ortamda çekilmiş bir fotoğrafı filan olsaydı, mesleği gereği orada bulunmak zorundaydı falan filan denebilirdi. fakat kendisi bizzat organizasyonu yapan ekibin yayın organına neşe içinde demeç vermiş.
bu olaydan kanaatimce iki sonuç çıkarmak lazım:
- şu anda duymak istediklerinizi söyledikleri için insanları yüceltmeyin.
- gerçeklik dediğiniz her şey bir illüzyondan ibaret.
20.08.2023 · 33. sıra
okhako
19.08.2023 12:15 ~ 12:28