3. dünya ülkeside övmessin ama ya,
neymiş değişik kültürmüş hayranlıkmış önyargıymış.
buraların insanı radikal dinci, kuralsız, hukuksuz, ahlaksızdır. aklı olan ortadoğu ve afrikadan uzak dursun. isveçe gidin norveçe gidin. oralarıda işgal ediyor gerçi bu bedeviler artık.
manyak manyak işler ya.
06.12.2022 · 27. sıra
maxrobespierre
05.12.2022 15:04