tedirginlik. bundan birkaç yıl önce bir yakınım ameliyat oldu özel bir hastanede. hastane cafesinde bir çay 5tl tabi. limonata da vardı 10tl’ydi. neyse, o hastanede bırakın ameliyat olmayı, bir çay içmek bile beni yaraladı. tabii hastane nasıl güzel, ilgi alaka nasıl müthiş...
sonra düşündüm. şimdi ben de hastalansam, ameliyat olmam gerekse durum vahim. devlet hastanesinde de durumlar malum. içimi bir tedirginlik kapladı. ben bir fakir olarak sağlıklı yaşamak zorundaydım. tecrübe her şeydir.
05.05.2019 · 46. sıra
atramento
04.05.2019 02:23