katıldığım önerme.
tamam makyajla estetikle falan güzel gözüküyor ama en azından doğal güzel değil. çok abartıldığını düşünüyorum özellikle de eski hallerini düşününce.
11.03.2017 · 9. sıra
40karaktersiznick
10.03.2017 01:33