Sık geçen başlıklar

fahri trafik müfettişi yetkilerinin kısıtlanması 1

ekşi'de gör
fahri trafik mufettisiyim, şu ana kadar sadece tehlikeli arac kullananlar ve makas atanlara ceza yazdim hep. ilk mufettis oldugumda emniyetten bir whatsapp grubu kurulmustu, emniyetin amaci sadece yontem bilgisi vermekti. ama o kadar cins tipler var ki, bu manyaklarla memleketin isi zor dedim. aracina radar isteyenler gordum. alkol muayenesi yapmak icin muayene kiti isteyenler gordum. cadde kenarina sabahtan park edip, aksam kadar herkese abuk sabuk gerekcelerle onlarca ceza yazani gordum. dernek kuralim haklarimizi arayalim, devlet prim yatirsin emekli olabilelim diyenleri gordum. evinin onundeki sokaga kim parkederse gicigina devamli ceza yazanlari gordum. siz kafayi yemissiniz yazip o gruptan ciktim. bence fahri mufettis yerine arac kamerasi zorunlulugu getirilsin. her vatandas arac kamerasindan ihlal yapanlari kaydedip cimere gonderirse otomatik ceza gelsin. boylece sorun kesin olarak cozulur. su an icin fahri mufettislik gayet dogru bir uygulama bizim vatandasin eline gecince her dogru sey gibi bozuluyor.