delilsiz ceza yazma işinin durdurulması lazım. fotoğraf veya video olmadan ceza yazılmamalı. kendisine yol vermeyen arabaya sinirlenen ftm bir sebep uydurup basıyor cezayı, hadi şimdi siktir git uğraş diyor. kötüye kullanıma çok açık bir durum.
fakat ftm olduğum gün sapasağlam delillerle özellikle de kaldırıma park edenlerle ve ters yöne girenlerle bizzat mücadele edeceğim. her şey delilli ve ispatlı olacak. istersen aihm'e git amk. ftm olduğum an bütçe açığının %10'unu tek başıma kapatmayı vadediyorum. meclisten ek bütçe geçirmenize gerek kalmayacak. kabak gibi girilmez tabelasını görmesine rağmen bile bile girenler, kendini zeki zanneden çakallar hepinizi delirteceğim.
05.01.2024 · 44. sıra
cathars
04.01.2024 00:25 ~ 00:26