ben kanser olsam fahrettin altunun sikinde olur muydu, olmazdı. dolayısıyla fahrettin altunun kanser olması benim sikimde mi, değil. olay bu kadar basit.
Sık geçen başlıklar
fahrettin altun'un kanser hastalığına yakalanması 3
ekşi'de görömrünü bu ülkeye vermiş askerlere "oturun oturduğunuz yerde" diye posta koyan bir insanın hastalığıdır. sevinmem ama üzülmemde.
--- spoiler ---
kanser geçiren bir insanın siyasi görüşü veya konumu pek onemli degil.
--- spoiler ---
allah allah neden? bak bunu nasil bu kadar rahat soyluyorsunuz biliyor musunuz? bunlarla karsilasmadiniz. size oyle uzaktaki kötü amca gibi geliyor. balkon cocugusunuz yani, balkondan kavgayi izliyor "bak ne medeniyetsizler" diyorsunuz. ha belki kavgadaki bir tarafi "iyi" diger tarafi "kotu" buluyor olabilirsiniz ama o kadar iste. sonucta balkondaki adam oldugunuz icin en fazla boyle delikanlilik, insanlik satabilirsiniz.
ikinci dunya savasinda olen 80 milyon insana sorsaniz, "hitler kansermis" diye, 1933 senesinde, onlara bile insanlik satacak kadar suursuzsunuz. benim canimi standart akapeliden hatta bu zulum motoru heriften bile cok sıkıyorsunuz.
bu kavga sokakta kalmayacak ama. en gec seneye bu zaman sizin eve de gelecek. o zaman gorecegim insanliginizi.
teyzem kanserden öldü annem de 4. evre bu arada. buna ragmen soyluyorum, benim bunlardan cektiklerimin onda birini cekin. size de cektirmeden ölmesinler baska bir dilegim yok.
t: s2mde bile olmayan haber. kurtulur da zaten. benden, bizden goturduleriyle kuba'ya gider yeni organ taktirir buradaki balkon cocuklarina derin bir oh cektirir.
kanser geçiren bir insanın siyasi görüşü veya konumu pek onemli degil.
--- spoiler ---
allah allah neden? bak bunu nasil bu kadar rahat soyluyorsunuz biliyor musunuz? bunlarla karsilasmadiniz. size oyle uzaktaki kötü amca gibi geliyor. balkon cocugusunuz yani, balkondan kavgayi izliyor "bak ne medeniyetsizler" diyorsunuz. ha belki kavgadaki bir tarafi "iyi" diger tarafi "kotu" buluyor olabilirsiniz ama o kadar iste. sonucta balkondaki adam oldugunuz icin en fazla boyle delikanlilik, insanlik satabilirsiniz.
ikinci dunya savasinda olen 80 milyon insana sorsaniz, "hitler kansermis" diye, 1933 senesinde, onlara bile insanlik satacak kadar suursuzsunuz. benim canimi standart akapeliden hatta bu zulum motoru heriften bile cok sıkıyorsunuz.
bu kavga sokakta kalmayacak ama. en gec seneye bu zaman sizin eve de gelecek. o zaman gorecegim insanliginizi.
teyzem kanserden öldü annem de 4. evre bu arada. buna ragmen soyluyorum, benim bunlardan cektiklerimin onda birini cekin. size de cektirmeden ölmesinler baska bir dilegim yok.
t: s2mde bile olmayan haber. kurtulur da zaten. benden, bizden goturduleriyle kuba'ya gider yeni organ taktirir buradaki balkon cocuklarina derin bir oh cektirir.