Sık geçen başlıklar

fahiş zamlardan sonra vazgeçilen şeyler 2

ekşi'de gör
ferhan şensoy'un da dediği gibi
“her gün ulan bugün ne olacak diye kalkıyoruz;
bu kadar da olmaz ki deyip yatıyoruz”
hayallerimden vazgeçtim ötesi var mı?