tamamiyle şarlatanlıktır.
işgüzarlık, yalakalık, cumhurbaşkanını en çok ben seviyorumculuktur.
amca akepeli olsa, çocuğa tecavüz etse, çocuğu içeri alırlar. bu ülkede hukuka güven bitmiştir.
yazıklar olsun. amcaya özür diletmişler. "gözümde katarakt olduğundan neyi beğendiğimi bilmiyorum" demiş. hukuk devletinde şöyle olurdu: "istediğimi beğenirim dalyaraklar! size mi soracam?"
bu ülkede ışid'in yaptığı eylemi beğenenleri tutuklasalar iç anadolu'nun yarısını içeri tıkmaları lazım. ya akepe'ye ışid terör örgütü değil, ya da tek terör örgütü akepeli olmayanlar.
19.04.2020 · 42. sıra
ateyizayi
18.04.2020 16:52