microsoft ya da apple'ın istanbul'da 5000+ mühendis ve yazılımcı çalıştıracağı bir kampüs kurmasını isteyelim. yazılım eko sistemi kurulsun.
sallamak bedava ama güzel olurdu.
23.10.2021 · 50. sıra
ahadbir
22.10.2021 17:05