doğru söylemdir. böyle fırsatlar öyle çok sık ele geçmez. 1974'te çıkan yunanistan'ı natoya geri almamak için 1980'e kadar direttik, 1980'de kenan evren yüzünden aldık geri.
bu sefer de somut bişeyler almadan bunların natoya girişine onay verirsek salaklığımıza doymayalım bence.
bunun ak partiyle bilmem neyle alakası yok. ülke benim ülkem, ben bu ülkenin vatandaşıyım ve böyle istiyorum.
27.01.2023 · 32. sıra
gitmesek mi
26.01.2023 09:57