sosyal medyada bakıyorum, selçuk bayraktar söylemi her yerde paylaşılıyor. yorumlarda da 2-3 yıla yaparız aynısını, abd kaybetti ağbi yorumları dolu hahaha.
aynen 2-3 yıla yerli ve milli f-35 göklerde. türkiye g-20'den bile düşmeye yaklaştı. son sıralarda tutunmaya çalışıyor.
bu gidişle dünyayı 30-40 yıl geriden bile takip edemeyeceğiz. dünyadan iyice kopuyoruz ama medyaya göre dünya deviyiz.
2 siha salıyon rusya'yı fethediyon.
24.04.2021 · 17. sıra
eminmisin ki
23.04.2021 10:38