Sık geçen başlıklar

f-35'ler verilmezse üretiriz 3

ekşi'de gör
sosyal medyada bakıyorum, selçuk bayraktar söylemi her yerde paylaşılıyor. yorumlarda da 2-3 yıla yaparız aynısını, abd kaybetti ağbi yorumları dolu hahaha.

aynen 2-3 yıla yerli ve milli f-35 göklerde. türkiye g-20'den bile düşmeye yaklaştı. son sıralarda tutunmaya çalışıyor.

bu gidişle dünyayı 30-40 yıl geriden bile takip edemeyeceğiz. dünyadan iyice kopuyoruz ama medyaya göre dünya deviyiz.

2 siha salıyon rusya'yı fethediyon.
bunu yapabileceğimize inan koca yürekli ama bilgisiz insanlarımız acaba hayatlarında herhangi bir şey üretmişler mi sormak lazım. sanayinin ne olduğundan bi haber kişiler için söylemesi kolaydır tabi. bu ülkede var olan "know how" da çin mallarının serbest ticaretiyle son 15-20 senede çöp oldu gitti. bugün memlekette bir plastik kalıpçısına çırak bile bulunamıyor. genç mühendisler ithal makinaların satış sorumlusu olmuş durumdalar. ailesi zengin olan zaten kafe, restoran işinde. öyle yönetime böyle know how.
elindeki imam hatipli nesille ancak oyma tesbih uretebilecek sahsin beyanati.