Sık geçen başlıklar

ezine'de hız cezası yemiş yazarlar topluluğu 1

ekşi'de gör
2 sene önce hem gidiş hem dönüş şeklinde ceza yiyerek dahil olduğum topluluk.

hızlı araba kullanmam. boş otoparktan çıkarken bile sinyal veririm. 57 km hız ile ceza nedir amk?

ezine belediyesinin tatilcilere kurduğu tuzak, deli dumrul vergisi. haram zıkkım olsun.

yeminle bu şark kurnazlarına para kaptıracağıma özel otobana para kaptırmayı tercih ederim. adamlar en azından baştan söylüyor bizim yoldan geçersen ücreti bu kadar.

ezine belediyesi ne yapıyor?