Sık geçen başlıklar

eyt çıkarsa sgk sistemi tamamen iflas eder 2

ekşi'de gör
40 45 yaşındaki insanlara bakmakla yükümlendirilmemizi anlayamıyorum. ülke her şeyiyle orta doğu ülkesi ama seçim zamanı al gülüm ver gülüm politikalarıyla iskandinav ülkesi oluyor birden. 80 yaşında hala adaylık kovalayan adamlar 40 yaşındaki adamlara emeklilik vaadettiler. hani diyor ya kk kurultayda çekilecektim tam o sırada bir muhtar hakkımı helal etmem dedi akan sular durdu çekilmedim diye, bunun hakkını nasıl ödeyecekler?
ibrahim kahveci'den çok hazzetmeyen biri olarak çok haklı olduğunu düşündüğüm ifade.

millet 45 yaşında emekli maaşı alacak diye başkaları onları hayatları boyunca sırtlarında taşıyacak. 45 yaşında emekli mi olunur? hepimiz biliyoruz ki emekli olanlar hala çalışmaya devam edecek ve sistemi iflas ettirecekler.