muhalifler bu içanadolu çomarlarından fazla sayıya ulaşamayacaklarına göre, çomarın bana reva gördüğü hayatı yaşamamak için tek çözüm bu görünüyor. hatta bir eyalette şeriat ilan edilsin, öncelikle buna oy veren kadınlar olmak üzere, tüm şeriat sevdalıları siktirip gidip sabah akşam kim kimi sikti diye araştırıp birbirlerini recm etsinler.
Sık geçen başlıklar
eyalet sistemi 2023'ün konusu 3
ekşi'de görben destekliyorum eyalet sistemini artık.
trakya eyaleti olarak çok mutlu olacağımızı düşünüyorum. trakya eyaletinin içine, beyin göçü ve üniversite mezunu hariç iç anadolu, doğu anadolu, güneydoğu anadolu, karadenizli giremez. vize uygulanmalı. kendi başkanımız olmalı. ab ile yeni vize protokolleri yapabilmeliyiz. zaten trakya'da hatrı sayılır çifte vatandaş nüfus var bulgaristan üzerinden. avrupa'da serbest dolaşıyorlar.
biz "anadolu" kamburunu sırtımızda taşımak, onların oylarının kararı ile yaşamak istemiyoruz. zira 21 yıldır + 5 yıl daha olacak, hiç oy vermediğimiz parti ile yönetiliyoruz biz.
iç anadolu çomar kafasından da, karadeniz çakallığı muhafazakarlığından da, güneydoğu anadolu teröristliğinden de bıktık. hiçbir ortak noktamız yok.
atatürk bile selanikli!
sadece ege ve akdeniz sahillerle birleşebiliriz. masaya yatırıp konuşabiliriz bu konuyu.
edit: (bkz: #152975264)
bana laf atmış bir yazar :)
--- spoiler ---
tatil yapmak isteyenler ibiza'ya gidebilir
--- spoiler ---
ibiza'ya gitmemize gerek yok tatil yapmak için. trakya'nın 3 tarafı denizlerle çevrili :)
inanır mısın ege denizine bile sınırımız var. enez, erikli, saros körfezi, gelibolu... cennet gibi coğrafya, tertemiz deniz. ama iç anadolu denizlere çıkmaya yol arayacak.
bir inanır mısın daha: trakyalılar hiç anadolu yönüne göç etmiyor. çünkü o tarafta ihtiyaç duydukları hiçbir şey yok. bin yıldır bu coğrafyadan dışarı adımını atma ihtiyacı hissetmeyen insanlar var. ama anadolu akın akın trakya'ya, sahillere göçüyor. bizim o coğrafyaya da, o coğrafya insanına da ihtiyacımız hiç yok. mağdur olan maalesef kendileri olacak. keşke mübadele hatta tehcir bile olsa. göreceğiz o zaman onları biz.
trakya eyaleti olarak çok mutlu olacağımızı düşünüyorum. trakya eyaletinin içine, beyin göçü ve üniversite mezunu hariç iç anadolu, doğu anadolu, güneydoğu anadolu, karadenizli giremez. vize uygulanmalı. kendi başkanımız olmalı. ab ile yeni vize protokolleri yapabilmeliyiz. zaten trakya'da hatrı sayılır çifte vatandaş nüfus var bulgaristan üzerinden. avrupa'da serbest dolaşıyorlar.
biz "anadolu" kamburunu sırtımızda taşımak, onların oylarının kararı ile yaşamak istemiyoruz. zira 21 yıldır + 5 yıl daha olacak, hiç oy vermediğimiz parti ile yönetiliyoruz biz.
iç anadolu çomar kafasından da, karadeniz çakallığı muhafazakarlığından da, güneydoğu anadolu teröristliğinden de bıktık. hiçbir ortak noktamız yok.
atatürk bile selanikli!
sadece ege ve akdeniz sahillerle birleşebiliriz. masaya yatırıp konuşabiliriz bu konuyu.
edit: (bkz: #152975264)
bana laf atmış bir yazar :)
--- spoiler ---
tatil yapmak isteyenler ibiza'ya gidebilir
--- spoiler ---
ibiza'ya gitmemize gerek yok tatil yapmak için. trakya'nın 3 tarafı denizlerle çevrili :)
inanır mısın ege denizine bile sınırımız var. enez, erikli, saros körfezi, gelibolu... cennet gibi coğrafya, tertemiz deniz. ama iç anadolu denizlere çıkmaya yol arayacak.
bir inanır mısın daha: trakyalılar hiç anadolu yönüne göç etmiyor. çünkü o tarafta ihtiyaç duydukları hiçbir şey yok. bin yıldır bu coğrafyadan dışarı adımını atma ihtiyacı hissetmeyen insanlar var. ama anadolu akın akın trakya'ya, sahillere göçüyor. bizim o coğrafyaya da, o coğrafya insanına da ihtiyacımız hiç yok. mağdur olan maalesef kendileri olacak. keşke mübadele hatta tehcir bile olsa. göreceğiz o zaman onları biz.
bir rte sözü. hem de ortada eyalet tartışması falan yokken, başkanlık konusu bu kadar ayyuka çıkmamışken, taaa 2013 yılında söylenmiş. daha ortada tapeler yok, darbe yok, fol yok , yumurta yok.
korkutucu olan eyalet sistemi değil, doğru da olsa yanlış da olsa sistemi dönüştürmeyi kafaya koymuşlar ve bunu adım adım gerçekleştiriyorlar. geriye kalan herşey bu hedefler için figüran sanki. kaynayan kurbağa gibiyiz. 2002 yılına dönsek ve 2017 türkiye'sinde tartışılan konuları anlatsak direkt akıl hastanesine atılırız ama ne yazık ki bunları yavaş yavaş yaşıyor ve kanıksıyoruz.
başkanlık kabul edilse de durmayacaklar, 2023'te de eyalet sistemini tartışıyor olacağız. ve yine cumhurbaşkanlığı sistemi gibi türkiye'ye özgü ucube bir eyalet sistemi olacak bu. o zaman da şimdiki müttefikleri mhp hain ilan edilir muhtemelen.
dur demek için son fırsatımız. sandığa gidin ve ülkenize, özgürlüğünüze sahip çıkın.
ayrıca (bkz: chp'den gülen'i bitirin önergesi)
edit: 2004'te de yapılan başka bir röportaj.
edit 2: bu da 12 eylül 2010 anayasa değişikliği referandumu`'ndan sadece 5 gün sonra yapılmış bir haber.
--- spoiler ---
"şehremini sistemini geri getirelim"
--- spoiler ---
korkutucu olan eyalet sistemi değil, doğru da olsa yanlış da olsa sistemi dönüştürmeyi kafaya koymuşlar ve bunu adım adım gerçekleştiriyorlar. geriye kalan herşey bu hedefler için figüran sanki. kaynayan kurbağa gibiyiz. 2002 yılına dönsek ve 2017 türkiye'sinde tartışılan konuları anlatsak direkt akıl hastanesine atılırız ama ne yazık ki bunları yavaş yavaş yaşıyor ve kanıksıyoruz.
başkanlık kabul edilse de durmayacaklar, 2023'te de eyalet sistemini tartışıyor olacağız. ve yine cumhurbaşkanlığı sistemi gibi türkiye'ye özgü ucube bir eyalet sistemi olacak bu. o zaman da şimdiki müttefikleri mhp hain ilan edilir muhtemelen.
dur demek için son fırsatımız. sandığa gidin ve ülkenize, özgürlüğünüze sahip çıkın.
ayrıca (bkz: chp'den gülen'i bitirin önergesi)
edit: 2004'te de yapılan başka bir röportaj.
edit 2: bu da 12 eylül 2010 anayasa değişikliği referandumu`'ndan sadece 5 gün sonra yapılmış bir haber.
--- spoiler ---
"şehremini sistemini geri getirelim"
--- spoiler ---