an itibariyle başlattığım kampanya. mail adresi de bu herkes usulünce yazsın. media@uefa.ch
avrupa maçlarını karasal yayın olmadan internetten izlemek zorunda mıyız? acun efendi digitürk dsmart veya ssport gibi alt yapısını kurup karasal yayın ve internet ile beraber yayınlayacak ya da avrupa maçlarının karasal yayınlarını başka platforma devredecek. herkes evine internet bağlatmak zorunda değil. ayrıca belki anadolu'da internet alt yapısı yetersiz bir yerde yaşıyoruz veya yaşlı bir insanım bu tip işlerden anlamıyorum tek anladığım kumanda ile kanal değiştirmek? digitalden donma takılma geriden gelme vb ile maç izlemek zorunda değil kimse. ben uefa'nın bu saçmalıktan haberi olduğunu düşünmüyorum. bütün ülkelerde karasal yayın var türkiye'de neden yok. yeterli tepki olursa uefa geri adım attırır. reklam anlaşmaları vb var adamlar mümkün olduğunca fazla insana maç izletmek istiyor. sen 83 milyon+ 10 milyon göçmeni olan memleketi digitale mahkum edemezsin.
edit: karasal ve uydu olacak eksik yazmışım.
edit2: örnek metin soran çok var. (#128057600) bu entryde arkadaş yazmış. bu örnek olarak gönderilebilir.
edit3: (#128062612) bu enteydeki mail de gönderilebilir
16.09.2021 · 6. sıra
kavimler gocunde evi yagmalanan adam
15.09.2021 09:02 ~ 13:24