Sık geçen başlıklar

evrim teorisine inanan insan 1

ekşi'de gör
asasıyla kızıldeniz'i yaranlara, mağarada örümceklerle takılanlara falan inanmaktan çok daha mantıklı, bilimsel bir duruş içerisinde olan insandır.

ayrıca başlığı açan primatın evrim hakkında en ufak bir fikri dahi olmadığına yemin edebilirim.