Sık geçen başlıklar

evrim teorisi ispatlandıysa niye teori deniyor 1

ekşi'de gör
çünkü öylesi daha güzel olayır.

bak mesela;

evrim kanunu yazsam yeniden
kimi maymunları sel alır gider
kimi benim gibi insan olur gönülden
kimi senin gibi el olur gider.

oldu mu bu şimdi? olmadı.

edit; bi daha düşündüm de, bence olmuş. o zaman ver müziği;

boş yere bekleme geçen dinleri
böyledir ne yazık kambriyenden beri
kimi benim gibi homo sapiens
kimi senin gibi homo erectus.

kafiyeli bilim bu kadar, naled olsun.