herhangi bir yayınında ateizm propagandası görülmemiş bir sosyal medya kanalı için "ateizmin a-haber'i" demek, sadece ve sadece embesillik ile açıklanabilir.
ki ben ve benim gibi bir çok ateist, evrim ağacı'nın evrim ve evrim teorisi ile ilgili bir çok yayınında, evrim ve evrim teorisinin ateizmin doğrudan meşruiyet kaynağı olmadığını vurgulamasından rahatsız olurken hem de...
çoğu yayınlarında "evrimi kabul etmek için ateist olmaya gerek yok. evrim, dinlerin değer yargıları ile alakalı değildir" minvalinde açıklama yapıyor adamlar. bir ateist, bu yargıyı ne kadar onaylayabilir?
ateistler, dinlerde tanrı'nın yaratıcılığı ve doğa ile olan ilişkisiyle ilgili yargıların bir çoğunun evrim sayesinde çatır çatır yanlışlandığı kanaatindeyizdir. kaldı ki bu gerçeği dindarlar da kabullendiği için evrim teorisini kaldıramazlar, sindiremezler.
ama evrim ağacı ne diyor? "evrim, dinleri yanlışlamaz" diyor. evrim ağacı "iki açıklama farklı platformlardır" diyor.
o yüzden evrim ağacı gibi bilgi dolu bir alanı a-haber'e benzetmek, andavallıktır.
kaldı ki biz ateistler, a-haber gibi duymak istediklerimizi söyleyip bizi gaza getirecek çomar üretim merkezlerine ihtiyaç duymayız. yani, evrim ağacı'nı, olduğu gibi, bilimiyle ve felsefesiyle severiz...
18.01.2020 · 24. sıra
yertinc
17.01.2020 00:32