bir tane daha kum tanesi ve "israf" örneklemesi görürsem kusacağım artık. varsayımlar üzerine ilerlemez bunlar. sırf "israf" olacak diye yaşam var olacak değil. carl sagan başımıza bela etti bu cümleyi. her okuyan da; "lan ne kadar süper bir cümle bu" diyip çaktırmadan kendininmiş gibi kullanıyor.
mantıken baktığınızda evet olması gerekir. ama fizik, astronomi mantığın çok çok ötesindedir. mantıklı gördüğünüz şeyler inanılmaz mantıksız çıkabilirler. var ya da yok tartışması çok ama çok anlamsız. varsa muazzam bişey olur keşfedince. fakat var ve asla keşfetmeyeceksek var olmasını zerre önemi yoktur. o bizim için yok hükmündedir. bu yüzdendir ki ya onlar gelip bize selam verene ya da biz onlara gidip selam verene kadar hiçbir anlamı yok...
(bkz: kimsenin olmadığı bir yerde devrilen ağaç)
ağacın devrildiğini görmediysek o ağaç bizim için asla devrilmedi.
24.10.2022 · 43. sıra
iste buralar hep uzay
23.10.2022 01:13 ~ 01:16