Sık geçen başlıklar

evliyken başkası ile tatile gitmek 1

ekşi'de gör
yine yobazlar gelmeden belirtelim.gayet de gidilir.9 yıllık eşimle son 3 yazdır bu yöntemi uyguluyoruz.daha ilk başta arkadaşlarım “olum karını neden tek başına tatile gönderiyorsun” diye tepkiler verdiler.bu düpedüz güvensizliktir.ben eşime güveniyorum.şu an nice sahillerinde güneşleniyordur muhtemelen.birisiyle de tanışmış gider gitmez.biliyorsunuz fransa'da müslüman nüfus da var.tanıştığı arkadaş da beş vakit namazında siyahi bir erkek kardeşimizmiş.sağ olsun eşime evini de açmış.iki gecedir telefonlarıma cevap vermiyordu.ertesi gün öğrendim ki fransızcasını geliştirmesi için geceleri sohbet ediyorlarmış.canım karım tatilde bile kendini geliştiriyor.