tam empati yapacak gibi oldum "o bir erkektir, zayıftır elbette bunu yapmasa şaşırabilirdik" seklindeki cumleyi gordum.
mustehak da diyemiyorum, allah akil fikir versin diyorum.
04.10.2016 · 47. sıra
guru
20:58