hayat, yaşanan şu andır. dün geçti, yarının ne getireceği belli değil. yaşlılık sadece bir ihtimal. evlilik de oluru varsa karşına beklemediğin anda çıkar, ne olduğunu anlayamadan çoluk çocuğa karışırsın. biri yoksa son anına kadar umut edersin. yaşama dair her şey bi şekilde insanla buluşur. bizim için önemli olan daha ne kadar yaşayacağımız. ve sağlık durumumuz.
kısacası pek bir sorun gibi gelmiyor bana. yaşlı insanlara dönüştüğümüzde düşünülecek bir sorundur. ya da belki o yaşa gelince yalnız olsak da iyi kötü bunu hiç umursamayacak bir psikolojide olabiliriz. yaşlılığımıza değil yaşadığımız an'a bir yoldaş isteyebiliriz. eş de an'larımıza ortak olur zaten.
23.04.2024 · 15. sıra
bluewhale
22.04.2024 00:05