oğlum nasıl kezo ortamlardasınız amk böyle başlıklar açıyorsunuz ya da böyle başlıklara yazıyorsunuz?
bir kadının evlenmemek için geçerli olabilecek en az on sebep bulması iş bile değildir. nasıl eziklerle takılıyorsunuz ki eli yüzü düzgün bir erkek görünce böyle dipleri düşüyor ya?
evlenmemek aslolandır. evlenmek asıl büyük bir fedakarlıktır. böyle düşünen insanlarla ahbaplık yapın anasını satayım, evlenmeyi temel erek haline getiren vitaminsizlerle değil.
16.09.2017 · 40. sıra
siyamed
15.09.2017 02:03