Sık geçen başlıklar

evlenip mobilyacı gezeceğinize dünyayı gezin 1

ekşi'de gör
okuduğunu anlamayı geçtim. direkt "anlama" problemimiz var sanırım. adam "evlenmeyin demiyorum, direkt mobilyacı gezmeyin. dünyayı karı koca gezin. sonra portakal sandığından az kaliteli eşyalar alırsınız." diyor. buradaki yazarlar da evlenip gezsek olmaz mı diyor. siz evlenin, hiç gezmeyin. sadece evlenin.

edit: imla.