okuduğunu anlamayı geçtim. direkt "anlama" problemimiz var sanırım. adam "evlenmeyin demiyorum, direkt mobilyacı gezmeyin. dünyayı karı koca gezin. sonra portakal sandığından az kaliteli eşyalar alırsınız." diyor. buradaki yazarlar da evlenip gezsek olmaz mı diyor. siz evlenin, hiç gezmeyin. sadece evlenin.
edit: imla.
26.02.2018 · 46. sıra
corno di bassetto
25.02.2018 09:52 ~ 13:45