Sık geçen başlıklar

evlenen kadının sadece kendi soyadını kullanması 1

ekşi'de gör
çok ilginç ya, kadınların özünde kendilerini ilgilendiren bir durumla ilgili gelişme kaydediliyor, bir sürü adam yana yakıla evlenmiyorum vazgeçtim diye bağırarak üstünü başını parçalamaya başlıyor. e yavrum sana evlen diyen mi oldu? bu konu seninle ilgili değil ki. "kadınların kendi soyadını koruması ve her kadının bir an önce evlendirilmesi" falan diye bir karar çıksa anlayacağım, ama sizin yeriniz bu başlık değil ki. gidin "erkeklerin evlenmek istememesi" diye bir başlık bulun ona yazın "kadınlar kendi soyadını koruduğu için" falan diye. yeminle kendi aramızda iki kelam ettirmediniz ya salonda sürekli annee annee diye bağıran şımarık çocuklar gibi. az öteye gidin ya.
ayrıca soy anneden geçtiğine göre biri diğerinin soyadını alacaksa bu tabii ki kadının soyadı olmalıdır hmshshsjjj, hadi şimdi gidin ötede oynayın.