Sık geçen başlıklar

evlenecek kızların kalmadığı gerçeği 1

ekşi'de gör
ya yazmayayim yazmayayim diyorum. yukaridaki bir arkadasi gorunce tepem atti bu saatte.
diyo ki 30unu asmis kadinlar diyo biraz diyo beklentilerini asagi ceksin diyo. canim ya (buraya magrur bir kalp emojisi gelecek)
siz evlenecek insan bulun diye, baskasi neden beklentilerini asagi ceksin yavrucum?
hayir baya baya diyor bunu, akil veriyor. yoksa bak evde kalirsiniz kiz mazallah, arkadas size kendi zekasindan odunc vermis tevazu gosterip. bosa gitmesin bak. hey allam.