(bkz: #164669860)
dün bu başlığa yazmıştım ama debeyi görünce tekrar kısa bir bilgi yazacağım. bugün aşırı pahalı evlerin bir kısmı (yalı vs) hayalet şirketler üstünedir. satışı da şirket satışı olarak yapılır ve çeşitli yasal (!) yöntemlerle vergi ödenmez. hatta şirket yurtdışına (!) satılabilir.
muhtemelen bu 1000 lerce gayrimenkulu olanlar da benzer yöntemler kullanıyordur. bazen duyarsınız ya “bilmem kimin üstüne hiç mal mülk yok” diye. yok cunku hepsi şirketler üstünde. sonuç olarak eve vergi çıkarsa bu işlerle uğraşamayan orta ve alt kesim (sen) zarar görür. babalar değil. enayi olmayın.
25.05.2024 · 10. sıra
saygidansusuyorum
24.05.2024 09:28 ~ 09:30