Sık geçen başlıklar

evinde ölüp 5 yıl sonra bulunan öğretmen 1

ekşi'de gör
i am alive uygulamasının yapma fikri doğuran haberdir.

uygulama belirli aralıklarla i am alive tuşuna basılmadığı durumda daha önceden girmiş olduğunuz bilgilere göre sizi sağ ya da ölü bir şekilde buluyor. ölürseniz cenazenizi biz kaldıracağız bu nedenle 1 dolar gibi cüzzi bir miktar yatırmanız gerekmektedir.

kimseniz yok diye üzülmeyin sizin yaşamınızı önemsemeye devam edeceğiz :)

fikri çalanın geçmişini silerim fikir benim ona göre

edit : fikri beğenen destek olan ve mesaj atanlara teşekkürü borç bilirim. :)