Sık geçen başlıklar

evet kriz var ama oyum ak parti'ye 1

ekşi'de gör
amk ne dereymis arkadaş. bir gecemediniz. amazon bile gecilirdi bu zamana kadar.

bahane göt gibidir herkeste bulunur. siz ak gotveren olduktan sonra oy vermek için bahane bulursunuz zaten.