yatsınlar abi. yatın gitsin.
yıllar içerisinde teknoloji ile çalışan kesimin verimi ne kadar arttı hiç hesap yaptınız mı?
40 yıl önce bir memur veya x bir şirkette çalışan kişi basit bir fatura toplama işlemini şu hesap makinesi ile belki 1 günde yapıyordu. 1 günü sadece fatura toplama işlemi ile geçiyordu.
görsel
100 sayfa yazıyı daktilo ile 2 günde anca yazıyordu insanlar.
fotokopi makinesi diye bir şey yok, karbon kağıtlarını alt alta koyup elle yazıyordun her boku ve haftada 5 gün çalışıyordun.
aradan bilmem kaç yıl geçmiş artık 9 saat mesai içerisinde yukarıda yazılanların 30 kat fazlasını yapıyorsun ama yine haftada 5 gün çalışıyorsun. ben çalışan olarak verimim inanılmaz artmış, şirketlere daha çok para kazandırmışım.
13.06.2023 · 12. sıra
hasanosman
12.06.2023 12:34 ~ 12:38