Sık geçen başlıklar

evde tek başına içmek 2

ekşi'de gör
film, maç vs izlerken karşısında 1-2 bira yapmak veya yorgunluğu atmak üzere bir kadeh viski veyahut yemekle içilen 1 kadeh şarabı tenzih ederek söylemek isterim ki yalnız başına içen insan sorunlu insandır. seni çıkmaza sürükler. içki dediğin şey dostluğun muhabbetin mezesi olan şeydir. araçtır. amaç haline geldiği an sıkıntı büyüktür...

sorumlulukla tüketin..

not: eski meyhaneci
hesapsızca rezil olacağım korkusu olmadan tatlı tatlı kafayı bulmaktır. efkarlıysan ölesiye ağlatacak playlist eşliğinde anılara gömülebilirsin, keyiflenmek istersen kendine kendine laf lafı açar sohbet edersin, neşeliysen yıldız tilbe gibi dans edersin. sonra da bebekler gibi sızarsın.

zurna olduysan ve de dağıttıysan ertesi gün ortalığı kendine söve söve temizlersin.

çok keyiflidir, kendine kalmak ve kendinle kalmak.