film, maç vs izlerken karşısında 1-2 bira yapmak veya yorgunluğu atmak üzere bir kadeh viski veyahut yemekle içilen 1 kadeh şarabı tenzih ederek söylemek isterim ki yalnız başına içen insan sorunlu insandır. seni çıkmaza sürükler. içki dediğin şey dostluğun muhabbetin mezesi olan şeydir. araçtır. amaç haline geldiği an sıkıntı büyüktür...
sorumlulukla tüketin..
not: eski meyhaneci
12.07.2023 · 37. sıra
qye yoqa
11.07.2023 01:16