bizim gibi ruh hastalarının büyük sorunudur. evde dörtgen çizip duruyorum ama dışarıda da bir halt yok. sıcak üstelik. off ne yapsak.
ek: direkt adımı soyadımı söyleseydin (bkz: #139540166)
bari bir yanlış yapar insan nezaketen.
ek2: depresyon belirtisi mi lan cidden? doktora mı gidiyim? beni ekşiciler gönderdi derim. cidden gidiyim mi la?
04.07.2022 · 31. sıra
yedinci element
03.07.2022 17:32 ~ 18:36