Sık geçen başlıklar

evde sıkılmak ama dışarı da çıkmak istememek 1

ekşi'de gör
bizim gibi ruh hastalarının büyük sorunudur. evde dörtgen çizip duruyorum ama dışarıda da bir halt yok. sıcak üstelik. off ne yapsak.

ek: direkt adımı soyadımı söyleseydin (bkz: #139540166)
bari bir yanlış yapar insan nezaketen.

ek2: depresyon belirtisi mi lan cidden? doktora mı gidiyim? beni ekşiciler gönderdi derim. cidden gidiyim mi la?