Sık geçen başlıklar

evde kalmış kadınların ortak özellikleri 2

ekşi'de gör
insanları üzmek için açılan bu başlıklara rağbet ne kadar çok. üzücü aslında. çünkü trol niyetine yazılsa da, buraları okuyup üzelecek kişiler olacaktır.

bitmek bilmeyen hıncınızı buralara kusuyorsunuz. sizlerin de travmaları var tabi. ama böyle iyileşemezsiniz.
hiç boşuna kendimizi kandırmayalım arkadaşlar. bu ülkede herhangi bir kadının (istisnalar kaideyi bozmamakla beraber) ilişkisi yoksa ya da evlenmiyorsa, kendisi böyle istediği içindir.

ilişkisi olmayan ya da evde kalmış denilen kadınlar, bir gülümsese iki muhabbet etse dibi düşecek çok erkek var bu ülkede bunu hepimiz biliyoruz. o yüzden "evde kalmış kadın" diye herhangi birini yaftalamanın pek mantıklı tarafı yok.