müthiş bir hayvan savunucusuyum. ancak şunu her zaman söylerim. hayvan hayvandır. hayvansal içgüdüleriyle hareket eder. bazen sorarlar hani, ısırır mı, tırmalar mı diye. ısırabilir tabi ki. tırmalayabilir tabi ki. daha önce yapmamış olması hiç yapmayacağı anlamına gelmiyor. hayvan bu. canı isterse ısırır da, tırmalar da.
o yüzden tasmasız halde köpeklerini gezdirenler, başı boş salanlara müthiş sinir oluyorum. hayvanlara olgunlaşmış insan muamelesi yapmaktan vazgeçin. kedi köpek sinirlenebilir, kıskanabilir, hiç düşünemeyeceğiniz bir şeyi tehdit kabul edebilir, oynamak isterken can yakabilir. oyun birden kavgaya dönüşebilir, canı yanarsa savunmaya geçebilir. hayvan hayvandır ve içgüdüleriyle hareket eder.
aileye çok üzüldüm. umarım umarsızca evcil hayvanlarını salanlara ders olur.
03.07.2020 · 12. sıra
jord
02.07.2020 11:31