özelde 200 - 300 tl verip kazıklandığımı fark ettim. il tarımda böyle bi şey yapıldığını bilmiyordum, buradaki entryler ile öğrendim. araştırmadan körü körüne veteriner dedi diye taktırmak ile hata yapmışım. evcil hayvan endüstrisi cidden iğrenç ve her geçen gün midemi bulandırıyor. maması, aşısı, endüstriyel aletleri/oyuncakları, çipi zartı zurtu... milleti kazıklamaktan başka bi şey değil.
Sık geçen başlıklar
evcil hayvanlara çip taktırma zorunluluğu 3
ekşi'de görkötü yanlarının yanında tek iyi tarafı daha sütten kesilmemiş kediyi, köpeği sırf oğluşu mutlu olsun diye çeşitli bahanelerle anasının kucağından alıp biraz büyüyüp oğluşu ilgisini kaybedince sokağa atacak tayfanın bir taraflarından kan alacağını ümit etmem.
bir hayvan sahiplenmemekten daha kötü eve alışmış bir hayvanı kapının önüne koymak.
bir hayvan sahiplenmemekten daha kötü eve alışmış bir hayvanı kapının önüne koymak.
geç kalınmış ve kesinlikle çok disiplinli bir şekilde takip edilmesi gereken olay.
(bkz: #144012818)
bu arkadaşın da neyi anlamadığını anlamadım. şu anda yüz binlerce sahipli ve çipsiz kedi, köpek var. verilen tarihe kadar bunlar çiplenecek, o tarihten sonra da bir hayvan sahiplendiğinde ilk işin gidip çip taktırmak olacak.
para cezası umarım çok yüksek olur. sahiplendiği hayvanı canı sıkıldığında sokağa terk edenler dışında kimsenin rahatsız olacağı bir durum da yok ortada. zaten en temel amaç da bu olayın önüne geçmek.
ha bir de, o çipler sayesinde 1 yaşına kadar kısırlaştırma zorunluluğu getirse devlet sahipli hayvanlar için, süper olur. cins mins, istisnasız hepsine. sokaklarda yaşayan milyonlarca hayvanın kısırlaştırılmasından yanaysak, prens ve prenseslerimiz de bir zahmet kısırlaşacak bu popülasyon sorunu çözülene kadar.
(bkz: #144012818)
bu arkadaşın da neyi anlamadığını anlamadım. şu anda yüz binlerce sahipli ve çipsiz kedi, köpek var. verilen tarihe kadar bunlar çiplenecek, o tarihten sonra da bir hayvan sahiplendiğinde ilk işin gidip çip taktırmak olacak.
para cezası umarım çok yüksek olur. sahiplendiği hayvanı canı sıkıldığında sokağa terk edenler dışında kimsenin rahatsız olacağı bir durum da yok ortada. zaten en temel amaç da bu olayın önüne geçmek.
ha bir de, o çipler sayesinde 1 yaşına kadar kısırlaştırma zorunluluğu getirse devlet sahipli hayvanlar için, süper olur. cins mins, istisnasız hepsine. sokaklarda yaşayan milyonlarca hayvanın kısırlaştırılmasından yanaysak, prens ve prenseslerimiz de bir zahmet kısırlaşacak bu popülasyon sorunu çözülene kadar.