Sık geçen başlıklar

evcil hayvanını yatak odasına alan insan 1

ekşi'de gör
7 yıldır kedimle uyuyorum ve bu huzuru; duyguyu tatmayıp kıl tüy diyenlere ayar oluyorum.
sizce bu bizi rahatsız edebilir mi? işte anlayamazsınız, o yüzden yorum da yapmayın.