7 yıldır kedimle uyuyorum ve bu huzuru; duyguyu tatmayıp kıl tüy diyenlere ayar oluyorum.
sizce bu bizi rahatsız edebilir mi? işte anlayamazsınız, o yüzden yorum da yapmayın.
21.02.2019 · 3. sıra
pisibal
20.02.2019 00:18